maandag 8 januari 2018

Marianne Design kaart 2



Vanaf februari 2018 komen er weer leuke stempels en stencils
in de winkels te liggen van Marianne Design ik mocht er al 
mee werken en heb de kerstvakantie daarvoor gebruikt om een 
aantal vrolijke kaarten te maken het was weer een feestje 
om dit te doen.

Wat heeft u nodig voor deze kaart:
Stempel MM1613 Marianne Design
Stencil Tiny's bark PS 8002 Marianne Design
Stempel spatten MM1605 Marianne Design
Diverse kleuren Memento Drew Drop in de keuren:
 pear tart (groen) en teal zeal (turkoois)
Stempel tekstjes
Aquarel papier
Diverse sponsjes een voor elke kleur.

Snij een wit stukje aquarelpapier in een formaat 
van 10 x 14,5 cm.

Leg je stencil op je kaart en bewerk je kaart met de 
kleurtjes tot je een goed eind resultaat hebt. Stempel de 
vlinder een keer op de kaart en een keer op een extra 
stukje aquarelpapier.

Neem nu de dichte stempel en ga met het stempelkussentjes 
over de stempel met de twee kleuren die u gebruikt hebt 
in de achtergrond en stempel dit op de stempels die je extra 
gestempeld heb op aquarelpapier en knip of snij ze uit.
Je kunt ze ook met een water pen of penseel in kleuren 
dan doe je wat inkt op een stempel blok en kleurt daar de 
stempels mee in.

Op de achtergrond heb ik nog spatten aangebracht met de stempels die
in 2017 uitgekomen zijn van Marianne.

Nu nog een leuk tekstje en er is er weer een klaar.

Veel plezier Henriette

2 opmerkingen:

  1. Hallo Henriette,
    Bij toeval ontdekte ik je blog. Ik vind dat je heel leuke projecten maakt en je inspireert mij telkens om ook weer aan de slag te gaan.
    Ook je kleurgebruik vind ik apart (positief) leuk om naar te kijken en ideetjes op te doen,
    Thanks!

    Groetjes,

    Josje.

    BeantwoordenVerwijderen