maandag 8 januari 2018

Blik


Heel iets anders met materialen van Marianne Design gemaakt
van een conservenblik gepimpt in allerlei vrolijke kleuren.

Wat heeft u nodig voor deze kaart:
Stempel MM1613 Marianne Design
Stempel MM1614 Marianne Design
Stempel MM1606 Marianne Design
Stempel MM1608 Marianne Design
Stencil Tiny's cobble stones PS 8001 Marianne Design
Stencil Tiny's faded corduroy PS 8002 Marianne Design
Stencil Tiny's bark PS 8003 Marianne Design
Stempel Sparkle & Shine KJ1704 Marianne Design
Acryl verf Amsterdam: azo oranje 276 - turkooisgroen 661 - titaanwit 105 - 
roze 366 - azogeel 270 - geelgroen 617
Dylusion Ink spray: bubblegum pink - squeezed orange - lemon zest -
pure sunshine - fresh lime - calypso teal
Aquarel papier
Zwarte Stazon permanente inkt
Kwast
Zwart Micron 01, 03 en 05 pennen
Witte sharpie pen
Craft sheet.





Snij een wit stukje aquarelpapier in een formaat 
van 32 x 13,2 cm. Kijk even goed of de maten kloppen ik had 
namelijk niet drie de zelfde blikken er bleek verschil 
in het formaat van de blikken te zitten.


Doe van elke kleur verf een beetje op je craft sheet en verf je
aquarelpapier met een kwast (Ik doe het liever met mijn vingers)
maar niet iedereen houd van vieze vingers.


Pak de stencils en witte verf en bewerk de achtergrond.



 Als de achtergrond klaar is pakt u de noppen stempel
en roze verf en gaat de achtergrond verder bewerken.


Je kunt nu nog de sterretjes en spatjes op de achtergrond stempelen.




Wat ik tot slot nog gedaan heb is met zwart en witte verf 
spatten op de achtergrond gemaakt heb.

Stempel nu de vlinders op de achtergrond, maar ook net zoveel op een 
stuk aquarel papier. Ga die met Dylusion Ink inkleuren.


Dan kun je nog sterretjes stempelen uit de serie 
Sparkle & Shine, hele kleintjes en een lijn sterretje 
die je met een witte Sharpie stift inkleurt.

PS: ik heb de scherpe rand in het blik met een combinatie tang 
plat gedrukt zo kunt u zich niet snijden.

Ik hoop dat u net zo veel plezier met het maken heeft
als ik dat heb gehad.

Henriette


Geen opmerkingen:

Een reactie posten