donderdag 19 december 2019

Art Journal zwart/wit


Dit is mijn aller laatste project voor Hobbyshop Sandra,
per 01-01-2020 stop ik in het design team.

Ik heb deze keer twee pagina's gemaakt in mijn zwart/wit
 Art journal, nou helemaal zwart/wit zijn ze niet, ik heb 
toch een heel klein beetje kleur in de pagina verwerkt.

Wat heeft u nodig:
Art journal of Planner journal
Stempels van StudioLight GRUNGE serie
Archival black jet inkt
Dylusion Ink diverse kleuren of aquarelverf

Ik heb twee pagina's tegen elkaar geplakt met 
kleine stukjes schilders tape aan de achterzijde.
Ik ben op de linker pagina begonnen met stempelen 
en zo naar de rechter pagina toe gewerkt.


Kleur een aantal dingen in met inkt en laat de rest 
gewoon zwart/wit. Maak de tape los aan de 
achterzijde en pons gaatjes in de pagina's. 

Ik wens iedereen fijne feestdagen en 
twee heerlijke weken kerstvakantie.


Henriette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten