donderdag 23 februari 2017

Two ladies


Mijn eerst kaart met materialen van Dyusion die beschikbaar 
zijn gesteld door https://www.hobbycompleetdeduif.nl is een feit.
Ben met heel veel plezier aan deze uitdaging begonnen en vind het 
ook erg leuk om bij het Design team van Hobbycompleet de Duif 
te mogen horen en als duifje van start te gaan om heel veel 
mooie en leuke dingen te maken.



Wat heb ik allemaal gebruikt:



Large stencil Diamond in the Rough Large DYS 55563

Dyan Reaveley's Dylusions Cling Stamp Collections Shut Up And Color


Dylusions Ink Spray:

roze/picked rasberry - geel/musterd seed - geel/spiced marmalade - 
blauw/broken china and zwart/black soot.

Marianne Design Stempels Karin Joan Sparkle and shine



Ik heb van wit aquarelpapier een label gesneden 
van bxh 105 x 280 mm, daar heb ik de achtergrond 
op gemaakt met de stencils van Dylusions, en  Distress Ink
de cirkels heb ik gemaakt met een dop van een fles en 
de kleine rondjes met een zwarte stift en wit in gekleurd.
De twee figuren heb ik op aquarelpapier getekend 
en uitgesneden en ze met zwart distress Inkt ingekleurd 
zo dat ze helemaal zwart zijn op de label geplakt 
en met een witte stift puntjes gezet.

Tot slot nog gemat op zwart papier een gaatje aan de 
bovenkant en een lintje er door.

En klaar is de label, veel plezier met het maken.

2 opmerkingen:

  1. Een heel mooi begin! En ben nieuwsgierig wat je nog meer weet te verzinnen... Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel, ik doe mijn best om er iets moois van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen