maandag 11 december 2017

Papicolor
mixed media kaart


De eerste kaart die ik voor de Papicolor site gemaakt heb is een
mixed media kerstkaart in heerlijke felle kleuren.

Wat heeft u nodig om deze kaart te maken:
Aquarelpapier
Zwart Papicolor papier
Acrylverf van Amsterdam fluor kleuren:
reflex roze 384 – reflex groen 672 – reflex geel 256 – reflex oranje 257
Witte Sharpie pen
Zwarte micron pen 03
Stencils: diverse stencils (zie kaart)
Stempels:
Diverse kleine motiefjes
Badass Studio: kleine sterretjes – cijfers
Carabelle Studio “'Scribbled Stars”
Craft sheet
Stazon zwart permanente stempel inkt
Gele paint pen van Dylusions

Snij van aquarelpapier een kaart van 10 x 14,5 cm leg die op je 
craft sheet en doe van de vier fluor kleuren een beetje verf op je 
craft sheet (zie foto) ik werk zelf graag met mijn vingers maar je kunt 
het ook verdelen over de kaart met een kwast.









Pak nu een aantal stencils en een sponsje en maak met de stencil
een aantal afdrukje op je kaart met verf.



Ga nu verder met stempelen en gebruik allerlei leuke
kleine stempeltjes.


De sterretjes heb ik eerst wit ingevuld met een witte Sharpie pen
toen de inkt droog was de sterretjes ingevuld met een
gele paint pen van Dylusions.


De achtergrond is nu klaar u kunt nu de groet sterren op de 
achtergrond stempelen op de plek waar u ze wilt hebben
met zwarte Stazon stempel inkt.


Stempel de grote sterren ook nog een keer op aquarelpapier
en kleur ze in, ik zelf had nog stukjes achtergrond papier over 
die ik ooit bewerkt heb met de Gelli Plate in verschillende kleuren.


Plak de afbeelding de een dubbele zwarte Papicolor kaart die
rondom 5 mm groter is dan de afbeelding. Ik heb op de
sterretjes nog een beetje glitter gedaan. Tot slot kunt u nog een 
tekstje op de kaart plakken.

Klaar is de kaart, heel veel plezier met het maken van deze kaart.

Henriette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten