zaterdag 18 november 2017

Van oud naar nieuw


Materialen die je nodig hebt:
Etui
Diverse kleuren acryl verf
Stempels
Witte Sharpie stift
Diverse zwarte Micron stiften 1-3-5-8
Zwarte watervaste stempel inkt Stazon
Diverse stencils
Heel veel leuke stempels
Witte gesso
Een dopje van een frisdrankfles


Als eerste het etui wit schilderen met gesso en drogen 
met de heat tool, dan diverse kleuren verf aanbrengen 
op het etui ik doe dat gewoon met mijn vingers tot dat ik zeg 
nu is hij goed, drogen, dan pakt u een stencil ik heb er een 
gebruikt met noppen en die her en der op het etui gesponst 
met witte acryl verf, dan ga je stempelen ik zelf heb stempels 
gebruikt van o.a. Badass en Marianne Design.

Pak het dopje van de fles en de Stazon stempelinkt en 
stempel een aantal dopjes op het etui als die droog zijn met 
een witte sharpie stift een lijntje langs zetten. 

Je kunt hem net zo aankleden als u wilt.
Veel plezier met opknappen van uw etui.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten