vrijdag 24 februari 2017

Mannen kleuren


Met materialen van https://www.hobbycompleetdeduif.nl 
deze mannen kaart gemaakt met stempels en stencils van Dylusion.


Wat heb ik allemaal gebruikt:

Gelli Plate 5 x 7 inch Gel Printing Plate




Large stencil Diamond in the Rough Large DYS 55563

Stempels Words for thought CMS132 Tim Holtz


Ik heb van wit aquarelpapier een voorkant van 
de kaart gesneden bxh 120 x 165 mm, daar heb ik de 
achtergrond op gemaakt met de Gelli Plate en de stencil 
van Dylusions, met zwarte Distress Ink heb ik de cirkels 
gestempeld dit zijn verschillende doppen van flessen 
of potten. De twee figuren heb ik op aquarelpapier getekend 
en uitgesneden en ze met zwart distress Inkt ingekleurd 
zo dat ze helemaal zwart zijn, op de label geplakt 
en met een witte stift streepje/puntjes gezet.

Veel plezier met het maken van deze kaart.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten