woensdag 11 januari 2017

Designer van de maand januari 2017
bij Marianne Design


Januari 2017-6
Wat heb je nodig voor deze label:
Aquarelpapier
Zwarte Stazon inkt
Dylusion Ink
Stift Sharpie wit
Zwarte stift (Micron 08)
Stempels van Karin Joan KJ1702
Stempels van Tiny texture stamps MM1603 - MM1606 - MM1608

Ik heb een stukje aquarelpapier gesneden op het 
formaat van bxh 100 x 145 mm en daar de achtergrond 
met de stempels van Tiny op gestempeld 
een cirkel getekend waar ik de de takje op gestempeld heb, 
op een extra stukje aquarelpapier heb ik de bloemetjes 
gestempeld en ingekleurd met Dylusion Ink en op de kaart geplakt.
De cirkels heb ik met een dop van een plastic fles gestempeld en er 
stipjes omheen gezet met een zwarte stift.
Op het extra stukje aquarelpapier de stempels "jij bent"en "jezelf"
stempelen en uitsnijden een zwart randje er omheen maken 
en op de kaart plakken. 

Als de kaart klaar is heb ik hem op een dubbelkaart 
heel donker olijfgroen bxh 105 x 300 mm geplakt 
met de vouw aan de bovenzijde Amerikaanse vouw wijze.

Veel plezier met het maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten