maandag 16 mei 2016

Craftorij Zomer Challenge 2016
van 1 juni - 31 juli


De derde keer organiseert de Craftorij in Ede deze challenge 
het is voor mij ook de derde keer dat ik mee ga doen 
en met heel veel plezier 61 dagen creatief bezig zijn met 
verf, inkt, stempels, design papier eigenlijk alles wat je 
maar bedenken kunt aan materialen mag je gebruiken. 

Ik hou het maar bij verf, inkt en stempels. 

De challenge is eigenlijk nog niet begonnen
 maar we hebben de eerste opdracht toch al binnen 
een opwarmertje: Favoriete kleuren.

De achtergrond heb ik vorig jaar al gemaakt met de Gelli Plate 
maar wist eigenlijk toen niet wat ik er mee moest 
hij is in een doos terecht gekomen, nu dacht ik van 
laat ik die doos eens even tevoorschijn halen en zie 
bij de bloemen kwam de achtergrond heel goed van pas. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten